Pažink Lietuvą – aplankyk Šiaulius

Otilija Tolušytė
Jaunasis žurnalistas
Pažink Lietuvą – aplankyk Šiaulius

Išaušus Naujųjų rytui žmonės puola sudarinėti pažadų sąrašą. Vieni turi pakankamai valios ir resursų vykdyti pažadus, o antri nuleidžia rankas ir laukia kito pirmadienio ar kitų metų. Daugelis žmonių nori pradėti keliauti: idealu, jei kelionės būtų į kitas šalis. Ir šis straipsnis yra būtent tiems, kurie sako, kad Lietuvoje nėra ką veikti!

Šiaulius pasirinkome neatsitiktinai –  tai vienas iš miestų, kurį galima pasiekti traukiniu. Rytas prasidėjo dar nė nespėjus prašvisti, kuomet traukinyje išgirdome: „paskutinė stotelė“. Išlipus pūstelėjo šalto vėjo gūsis ir kūną nupurtė šaltukas. Pirmas objektas, kurį norėjome aplankyti Šiauliuose, buvo miesto kalėdinė eglutė. Viskas atrodė taip magiškai – švintantis miestas ir krentančios snaigės!

Tiesa, besifotografuojant pradėjo šalti rankos ir magiškai krentančios snaigės virto į bjauriai pustančias. Todėl nusprendėme, kad pusryčiams puikiai tiktų bulvare esantis „Coffe Inn“. Likau sužavėta jo moderniu interjeru ir nuotraukų paroda, kabančia ant sienų. Aš pasirinkau žaliąją arbatą ir avižinę košę su klevų sirupu. Pusryčiai prabėgo greit ir pagaliau laikrodžio rodyklė rodė šiek tiek daugiau nei 10 valandą ir buvo galima aplankyti norimus objektus! Pradžiai pasirinkome Fotografijos muziejų esantį greta. Aplankėme fotografijų parodą ir užkilome į terasą, esančią ant stogo. Fotografijų paroda nukėlė į tėvelių ar senelių laikus ir pasijutau tarsi vartydama seną močiutės albumą. Terasoje praleidome daug laiko, stebėjome praeivius, keliaujančius bulvaru, džiaugėmės saulės spinduliais ir lengvomis snaigėmis, taip pat aplankėme kamerą, kurioje matosi apaštalų Petro ir Povilo katedra.

Gaila, kad tik po apsilankymo prisiminėme apie vykusias kalėdines dirbtuves, kuriose buvo galima pasidaryti nuotraukų ar pagaminti atviruką. Vėliau ėjome į Centų kambarį (Šiaulių universiteto bibliotekoje) – tai viena iš keisčiausių vietų, kurią man teko matyti savo gyvenime. Labai keista būti mažame kambaryje, kuriame viskas yra iš centų. Sienos, lubos, žemėlapis, sostas... Net užuolaidos dekoruotos įvairaus dydžio monetomis, kurių čia yra net 157 tūkstančiai! Kadangi lauke oras buvo gražus, tik šiek tiek spaudė šaltukas, nusprendėme eiti link Talkšos ežero ir aplankyti visų mylimą Lapę ir Auksinį berniuką.

Tokiu oru ežeras atrodė ypatingai – tarsi apgaubtas šalčio uždangalo, kuris pagyvina vandens spalvą. Vienas selfie su Lape, kitas su Auksiniu berniuku ir šalčio nukamuotos galvojome, kur eiti toliau. Prisiminėme, kad Katedra, kurią matėme ryte, yra valstybės saugomas paveldo objektas, todėl nusprendėme užkilti laipteliais ir aplankyti ją. Iš išorės man ji neatrodė labai stulbinanti, pagalvojau, kad esu mačius žymiai įspūdingesnių, tačiau jos vidus mane pribloškė. Ji tokia erdvi ir šviesi!

Perėjome visą bulvarą ir ieškojome įdomių vietų. Sustojome užkąsti jaukioje kepyklėlėje, kruasanai ir kanelės tirpo burnoje... Aplankėme Vitalijos Petraitytės tapybos parodą Šiaulių universiteto dailės galerijoje. Pietums pasirinkome gastropub‘ą „Cask 215“. Jų burgeriai su kepta jautiena yra tobuli! Burgeriai – šioje vietoje išties verti nuodėmės, o interjeras apžavi. Tikrai nesitikėjau rasti tokia nuostabią vietą Šiauliuose! Po pietų buvome tokios pilnos, kad nesinorėjo nieko daugiau daryti... Užsukome į parduotuvę nusipirkti skaitinių kelionei ir skubėjome į savo traukinį namo.

Važiuojant namo užplūdo keistas jausmas. Tyrinėjant mažai pažįstamą miestą buvo linksma, o sėdint traukinyje jau darėsi liūdna, kad viskas taip greit baigėsi. Kelionės turi pradžią ir pabaigą, pradžioje apima nuotykių troškimas, o pabaigoje – keistas jausmas. Tik prisiminimai išlieka!

Nuotraukos: Otilija Tolušytė.

Pažink Lietuvą – aplankyk Šiaulius Pažink Lietuvą – aplankyk Šiaulius Pažink Lietuvą – aplankyk Šiaulius Pažink Lietuvą – aplankyk Šiaulius Pažink Lietuvą – aplankyk Šiaulius Pažink Lietuvą – aplankyk Šiaulius Pažink Lietuvą – aplankyk Šiaulius

Susijusios naujienos Daugiau

Programėlė „Keliauk saugiai“!
Kaip atpažinti kokybiškus jaunimo mainus?
Jaunų muzikos grupių ir atlikėjų konkursas „Muzika garsiau’19“

Susiję straipsniai Daugiau

„Sunku yra mums gyventi, todėl mes taip darome“. Festivalis „Kilkim žaibu XIX“
Kelionės po Europą – tarp Varšuvos ir Frankfurto
Šypsokis, juk taip gera, arba kelionė į Ukrainą