Darbas LR ambasadoje Prancūzijoje

Darbas ir stažuotės
2019/05/15
Darbas LR ambasadoje Prancūzijoje

Lietuvos Respublikos ambasada Prancūzijos Respublikoje skelbia atranką užimti sekretoriaus (-ės) pareigybę. Svajoji apie darbą Paryžiuje? Nebijai pasiklysti dokumentų archyvuose, o kruopštumas yra tavo geriausias draugas? Nedvejok ir dalyvauk atrankoje dėl šios darbo vietos!

Reikalavimai:

  • turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
  • mokėti lietuvių kalbą ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens C2 lygiu, prancūzų kalbą – ne žemesniu  kaip C1 lygiu, anglų kalbą – ne žemesniu kaip B1 lygiu;
  • išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
  • gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
  • sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  • būti susipažinus su Lietuvos ir Prancūzijos politine, administracine, ekonomine ir teisine sistema;
  • atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“.

Ką veikia ambasados sekretorius?

  • padeda atstovybės vadovui ar priskirtam darbuotojui;
  • atsiliepia telefonu, administruoja skambučius ir paštu bei el. paštu gaunamą korespondenciją;
  • teikia bendrojo pobūdžio informaciją interesantams telefonu, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
  • pagal kompetenciją rengia susirašinėjimo su užsienio valstybių diplomatinėmis atstovybėmis ir kitomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis, projektus;
  • registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, kopijuoja ir siunčia dokumentus, tvarko protokolinę korespondenciją ir vykdo kitas dokumentų valdymo funkcijas;
  • pagal kompetenciją rengia raštų, lydraščių, notų ir kitų dokumentų projektus;
  • formuoja atstovybės dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą bei tvarko archyvą;
  • platina Lietuvos Respublikos institucijų, įstaigų, įmonių pateiktą informaciją;
  • raštu ir žodžiu atlieka vertimus iš lietuvių į prancūzų kalbą ir iš prancūzų į lietuvių kalbą;
  • prisideda prie susitikimų, renginių, priėmimų, vizitų organizavimo ir aptarnavimo;
  • sudaro ir nuolat pildo ambasados kontaktinių asmenų sąrašą;
  • vykdo kitus atstovybės vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.

Privalumas, jei turi administracinio darbo patirties. Su darbuotoju bus sudaroma terminuota darbo sutartis ir mokamas nustatyto dydžio atlyginimas.

Siųsk savo CV ir motyvacinį laišką lietuvių kalba el. paštu amb.fr@urm.lt iki , iki 2019 m. gegužės 19 d.

Daugiau informacijos rasi čia.

Šaltiniai: Eurodesk Lietuva, LR užsienio reikalų ministerija.

Susijusios naujienos Daugiau

Jaunimo reikalų departamentas ieško praktikantų!
Jaunimo reikalų departamentas ieško praktikantų!
#DalinkisVasara: šią vasarą norėčiau... O ką galėčiau?
#DalinkisVasara: šią vasarą norėčiau... O ką galėčiau?
Darbas su pabėgėlių integracija
Darbas su pabėgėlių integracija

Susiję straipsniai Daugiau

Populiariausios ir geriausiai apmokamos specialybės
Populiariausios ir geriausiai apmokamos specialybės
Jaunieji fotoverslininkai
Jaunieji fotoverslininkai
Pirmojo darbo iššūkiai
Pirmojo darbo iššūkiai